Založ si blog

Archív: január, 2013

Arogantná, krehká, či éterická?

to isté mesto, ďalší deň, rok 2011 Dnes som bola na prechádzke so svojim kokršpanielom. (Inak je to veľmi výnimočný pes – taký môj najdúšik ale o tom, niekedy inokedy…) Cestou sa mi stala príhoda, ktorá ma prinútila zastaviť sa na chvíľu a zamyslieť sa. Uvedomila som si, že skutočne a prečo môžem pôsobiť na ľudí arogantne alebo namyslene. Bez toho, aby […]

Pokračovanie článku

Facebook

Mesto, deň, rok 2011 Pred pár dňami som si zrušila účet na Facebooku, keď som si uvedomila, že na svoju nástenku nemôžem dať úplne všetko. Nemôžem na ňu dať svoje srdce. Nemôžem na ňu prišpendlíkovať svoju dušu ako motýľa. Pretože to „vidia“ všetci. A pre niektorých to je smiešne. Ja som síce vyjadrila len svoje pocity, o ktoré som sa chcela podeliť. […]

Pokračovanie článku

Teraz už viem

Teraz už viem, prečo kráčam po tejto krásnej Zemi. Teraz už viem, čo je zmyslom života. Že zmysel života sa mení podľa toho, čo považujeme v danom období života za jeho zmysel a najdôležitejšie. Teraz už viem, že prvú polovicu života som sa učila žiť podľa tejto spoločnosti, aby som tú druhú prežila bojom proti všetkým získaným predsudkom a tým, že sa stanem […]

Pokračovanie článku

Michael Newton, Putovanie duší: Skúmanie života medzi životmi, 2012

„Spoznáte skrytú ríšu, miesto, kde každá duša dlie. A trasa tejto cesty je zahalená v smrtnej hmle. Cez bezčasový priechod vedie tam svetlo, ktoré tancuje, z vedomých zmyslov vytratené, zreteľné počas tranzu je.“ M.N. Táto knižočka si ma sama našla, keď som bola naposledy v knižnici. Doslova svietila medzi ostatnými v polici. Keď som si prečítala na zadnej […]

Pokračovanie článku

Zlatko

Zlatko, bude to len krátko. Zlatko, si pre mňa návykový a chcem Ťa stále viac a viac. Keď zatvorím oči, stojím stále tam. Stojím vedľa Teba a moja duša sa ponára do Teba. Zlatko, páčia sa mi Tvoje… túžim po nich stále viac a viac. Keď privriem oči, cítim Tvoju vôňu a počujem Tvoj hlas. Povieš krátko moje meno a mne je fajn. Zlatko, si návykový. Zlatko, chcem […]

Pokračovanie článku

Dôvod dosť na rozvod

„Dôvod: rozdielnosť pováh. Ako keby všetci zaujímaví ľudia na svete rozmýšľali navlas rovnako a mali veľa spoločného. Samozrejme, bola to lož: zaľúbila sa do iného. Vášeň: Kto na svete môže povedať, že po piatich rokoch manželstva nepozrel inam a nezatúžil po inej spoločnosti? Kto môže povedať, že aspoň raz v živote nepodviedol, aj keď len v predstavách? […]

Pokračovanie článku

Som

Sedím na balkóne, počúvam bambusovú zvonkohru, ako sa hrá s vetrom. Opodiaľ šumia listy stromov a ku mne sa skláňa otvárajúci sa červený puk čínskej ruže. Von je už týždeň 30 stupňov. Vôbec nepršalo a zem je suchá. Každému priemernému človeku, či je to muž, žena alebo dieťa, sa chce spať. Aj mne sa zatvárajú oči. Počúvam túto pomalú uspávajúcu melódiu […]

Pokračovanie článku

Začiatok

Sedím tu a predo mnou na vankúši leží zošit. Je otvorený. Stránky sú nepopísané. Čaká, čo doň napíšem. Ja sedím tu na našom gauči, ktorý je už ošúchaný a fľakatý od dennodenného odolávania útokom mojich detí. Áno, sedím na gauči a rozmýšľam, ako mám začať písať. Bolí ma hlava. Ide mi prasknúť od množstva myšlienok, ktoré ma zamestnávajú od […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 144142x
Priemerná čítanosť článkov: 6267x

Autor blogu