Založ si blog

Som

Sedím na balkóne, počúvam bambusovú zvonkohru, ako sa hrá s vetrom. Opodiaľ šumia listy stromov a ku mne sa skláňa otvárajúci sa červený puk čínskej ruže. Von je už týždeň 30 stupňov. Vôbec nepršalo a zem je suchá. Každému priemernému človeku, či je to muž, žena alebo dieťa, sa chce spať. Aj mne sa zatvárajú oči. Počúvam túto pomalú uspávajúcu melódiu Zeme a som. Nič nerobím, nič neriešim – len som. A v takých chvíľach, keď akoby všetko zmizlo a stíchlo, cítim, že si so mnou. Ja som. Ty si. A sme spolu prepojení. Akoby naše duše boli vedľa seba. Nemôžeme byť spolu, pretože každý z nás je v inom svete, na inom mieste ale naše duše sú prepojené. Si tu so mnou a ja viem, že tiež myslíš na mňa. Nikdy, možno nikdy, si to nepovieme, ale Ty ľúbiš mňa a ja ľúbim Teba. Si môj miláčik. Vo chvíľach, keď len som, som s Tebou. Nepoznám Ťa, neviem, ako vyzerá Tvoja tvár, no patríme k sebe a to niečo nevysvetliteľné a nehmatateľné je nepolapiteľne s nami. Preto keď Ťa stretnem, môžem sa hlavou oprieť o Tvoje rameno. Len tak. Môžem vedľa Teba sedieť alebo ležať a bez slova len byť. Len tak. Vedľa Teba nič nemusím. Stačí len byť – len tak. Chytíš ma za ruku a vieš, že k sebe patríme. Naše srdcia bijú rovnako. Vtedy neexistuje nič, len nadčasovosť, medzipriestor a večnosť. Si len ilúzia. Si len spomienka ale si. A si tu so mnou, keď ja som. A keď Ťa stretnem, nemusíme si nič povedať. Stačí si vymeniť ten hrejivý vnútorný úsmev a ja viem, že ma vždy a všade rozpoznáš. Pre dobro a svetlo, ktoré v Tebe vidím. Ponorím sa do seba. Do svojho najvnútornejšieho vnútra – a som. A som s Tebou, anjel môj. S láskou a svetlom. Tvoje svetlo.Som.

Dážď

04.11.2013

Stojíš pri okne. Hľadíš von do čierno-čiernej noci. Kvapky dažďa stekajú po skle, padajú na posledné listy, ktoré ešte ostali na stromoch, letia k zemi. Roztápajú všetko a odplavujú to všetko so sebou končiac v kanáli, končiac v blízkej rieke, končiac v mori. Čiernom mori. No nie všetky, niektoré vsiakli do Zeme. Niektoré ostali na tráve, ktorá je drzo ešte [...]

Keď sme sami

04.11.2013

Ležíme vedľa seba v posteli. Pomaly svitá. Žalúzie sú napoly spustené dolu, napoly vytiahnuté. Na okne sa chystajú pučať orchideje. Cez ich tiene vidím blankytnú oblohu, ktorá sa sfarbila do oranžovo-žlta od vychádzajúceho slnka. Nesmelé lúče zaklopali na okno, pýtajú sa, či môžu vojsť do nášho intímna. Ležíme len tak v posteli. Privieram oči. Nie, ešte [...]

Jesenná dúha

24.10.2013

Tak som sa vychystala. Obliekla som si svoje čierne bežecké legíny, termotielko a bundu. Na hlavu som si dala šiltovku. Zamkla som byt a kľúče schovala do malého vrecka so zipsom. Dúfajúc, že sa znovu nerozprší som zbehla dolu schodmi, a potom von z vchodu. Kroky pravidelne dopadali na chodník, nohy sa pravidelne striedali. Nádych – výdych, nádych – výdych, [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 144393x
Priemerná čítanosť článkov: 6278x

Autor blogu