Založ si blog

Keď sme sami

posteľLežíme vedľa seba v posteli. Pomaly svitá. Žalúzie sú napoly spustené dolu, napoly vytiahnuté. Na okne sa chystajú pučať orchideje. Cez ich tiene vidím blankytnú oblohu, ktorá sa sfarbila do oranžovo-žlta od vychádzajúceho slnka. Nesmelé lúče zaklopali na okno, pýtajú sa, či môžu vojsť do nášho intímna.

Ležíme len tak v posteli. Privieram oči. Nie, ešte nevstanem. Priviniem sa k Tvojmu teplému telu. Hlavu si uložím na Tvoju hruď, ktorá sa v pravidelných intervaloch dvíha a klesá. Pohladíš ma po vlasoch. Nie ešte nevstávame. Je málo takých krásnych chvíľ, keď sme sami.

Ležíme v posteli. Ležíme na bielej plachte, v bielych perinách, prepletení. Hladíš ma s láskou po krku a chrbte. Jemne mi po nich prechádzaš prstami. Na chvíľu dvihnem hlavu a na pery Ti vtisnem bozk ľahký ako pierko, nežný ako motýlie krídla, hrejivý ako slnečné svetlo. Ležíme len tak prepletení. V rádiu potichu hrá „naša“ pesnička: Keď sme sami (Ty vieš, čo pre mňa znamená a ja viem, čím je pre Teba.) 

Atmosféra v izbe je presne ako jej slová. Hrejivá, pokojne plynúca a nevtieravá. Rytmická ako náš dych. Keď sme sami, slnko pomaly vchádza do izby, hladí naše tváre, priviera oči a šepká: ešte nemusíš vstávať, ešte lež. Tíško ostaň v bielych perinách ako ja v bielych oblakoch. Ostaň, nie je kam sa ponáhľať. 

Keď sme sami, vychutnávame si pomalé chvíle. Niet sa kam ponáhľať, nič nemusíme robiť. Môžeme len tak leňošiť. Nosom pomaly vdychujem Tvoju vôňu. Naše duše sú prepletené, šepkajú si, ako sú rady, že sa stretli. Čas plynie pokojne. Len tak sa nechávam unášať na jeho pokojných vlnách. Plyniem s prúdom a len som. Moje srdce sa napĺňa svetlom, teplom a láskou.  Som v bezpečí. Som v Tvojom objatí. Keď sme len Ta a ja. 

Dážď

04.11.2013

Stojíš pri okne. Hľadíš von do čierno-čiernej noci. Kvapky dažďa stekajú po skle, padajú na posledné listy, ktoré ešte ostali na stromoch, letia k zemi. Roztápajú všetko a odplavujú to všetko so sebou končiac v kanáli, končiac v blízkej rieke, končiac v mori. Čiernom mori. No nie všetky, niektoré vsiakli do Zeme. Niektoré ostali na tráve, ktorá je drzo ešte [...]

Jesenná dúha

24.10.2013

Tak som sa vychystala. Obliekla som si svoje čierne bežecké legíny, termotielko a bundu. Na hlavu som si dala šiltovku. Zamkla som byt a kľúče schovala do malého vrecka so zipsom. Dúfajúc, že sa znovu nerozprší som zbehla dolu schodmi, a potom von z vchodu. Kroky pravidelne dopadali na chodník, nohy sa pravidelne striedali. Nádych – výdych, nádych – výdych, [...]

Rodina – úpadok, áno alebo nie?

14.07.2013

Každý z nás začal svoju púť tým, že sa narodil do svojej rodiny. A potom sa začal učiť mnoho vecí. No hlavne, by sa mal naučiť rozlišovať podstatné od nepodstatného, dôležité od nedôležitého, dobré od zlého. A dôležitá je rodina. Nie práca. Podstatná je rodina. Práca sa o nás nepostará, keď ochorieme alebo zostárneme. Práca si nezapamätá, akí sme boli. [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 144140x
Priemerná čítanosť článkov: 6267x

Autor blogu